måndag 4 oktober 2010

måndag

Sitter och kollar på Biggest looser, samtidigt har jag precis ätit pistagebullar dagen till ära(Kanelbullendag - slut på kanelbullar, alla i Heby bestämde sig att köpa så inte vi fick några)känner nu att jag inte ksulle ätit den kaloribomben kanske...

Sen har jag ju också en påse riesen(?) och en film som väntar. Filmen var rena kapeet, 1 kr på ica! hyrfilm dock..

men ikväll ska jag unna mig! (precis som alla andra dagar...) Mår lite pissigt och har gjort det ett tag, men det börjar vända! Känns skönt, stormen inom mig börjar lägga sig lite. Det blåser lite i mig när jag ser Lasse, när jag ser han försöka ta sig fram med sitt gipsade ben och hans skam när han måste ha tratten på sig. Önskar jag kunde läka dig så du kunde få det livet du hade innan nu på direkten. Älskar dig för mycket vännen. När jag ser dig ser jag Hedde, tänker på min lilla svarta fara osm alltid sov hos mig och bara fanns där. Kärlek.

Lite rädd att Lasse också ska försvinna, rädd att bli helt ensam.

Men nu blir det snart film men riesen, med Lassemannens tass i min hand. Det kallar jag njutning!!

Inga kommentarer: